TRÖTT SOM FAEN!

Nyss kommit hem från jobbet, vart en seg men okej kväll! Bra folk som jobbat och det är de som räddar en!
Imorn jobbar jag från 7.30 - 22.00 alltså 14½ timme! Hally kul! men måndag e jag antagligen ledig! då ska jag gå till stan, köpa hårfärg och sola. Sen gå hem och bara tare lugnt och försöka bli najs i håret. Nu ska jag sova. se 1 avsnitt av PH, kanske 2, men bara kanske om mina ögon tillåter de. ';) ska trotsallt upp tidigt imorn!


hörs imorn kväll om jag lever.
natti! OVER&OUT.


Kommentarer
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

sv: heeej sorry om jag inte svarade sist glömde av det. Jag vet inte riktigt faktiskt, tror det är olika varje kväll men ja har allt sätt yngre folk där så är nog 18 !

2009-09-27 @ 16:58:19
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0