SKULLE...

beställa biljetter till hs men nu är det så att finns inga pengar på kontot haha.
så får vänta med det till fredag. Lönen blev försenad ang kontonr och massa skit. Så allt
blev försenat, men dom kunde fixa så man fick förskott. Skit bra tänkte jag, lönen kommer
så de är tänkt MEN övertiden obt allt sånt blir inte med. Det kommer nästa igen. Visst det
blir sjukt bra med pengar då. MEN ja vill ha min riktiga lön ja kämpat för på FREDAG !!!!!!

får vartfall en del, men lite småsurt när man SKA HA mer. Jävla veleri här uppe. blir så förbannad
på det men vad ska man göra? man får nicka och se glad ut. Åh, blir så arg när ja tänker på´t ..



mina tankar är hos dig, din röst, skratt, leende är hos mig. jag vill ha dig här och nu!
jag vill ha den där mysiga stunden vi alltid har. Och de sjukt galna sexet ( haha ). vafan!
GE DIG. jag är störtförälskad i dig, men detta har pågått snart i 2 år? hur länge ska man
palla detta? tog mig ett år att falla för dig. Rätt ord är! " vi kan inte vara tillsammans, men inte
heller utan varandra " en ond cirkel som jag hoppas snart är över. Vafan jag vill ha dig för mig
själv, inte dela dig med andra ( om det nu är så ) jag vill inte heller vara med andra.
Du blir svartsjuk och grinig om jag skulle va med andra, men de ska va okej för dig att göra de
du känner för? så funkar det inte riktigt. Ett tag var det DU och JAG och jag litade på de.
jag vill att du & jag ska kunna vara öppna och ärliga, de trodde jag verkligen vi var.
kalla mig blåst. Ovänner, griniga, arga men vi hittar alltid tillbaka efter max 1 månad.

herregud, vad sysslar vi med!??!

OVER&OUT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0