HUR TRÖTT SOM HELST...

började ju 07.30 idag och de var INGEN rolig dag alls. Dom jag jobbade var lite sisådär men herregud, hon jag hade samma våning som är så fruktansvärt väck i huvudet. Jag klarar inte av henne. Så sa hon på ett sånt fruktansvärt irreterande och äckligt sätt att jag inte kunde sköta mitt jobb!?!?!? Har jobbat med människan 1 gång och hon har ingen aning alls. Blev så arg så de blev en del tjaffs, med jag körde på högstadienivå, varken kollade åt henne på hela dagen! Fick alla jobbiga ställ osv. MEN sen, då börja hon smöra efter hon sätt jag antagligen kunde mitt. ååh. Sprang som en jude fram tillbaka fram tillbaka. Så ljuger inte om jag säger de känns som om jag gått 7000 steg bara på jobbet. Sen gick jag hem. Den timmes vägen. så nu e ja väl uppe på 10000 steg hehe. Var inte så skoj med promenaden men väldigt skönt när jag väl kom mig hem. somnade väl vid ca 18.00 och vaknade nu. hänger tvätt i precis hela lägenheten, jag luktar skunk, fötterna gör ont ( blåsor och börjar få förhårdnader på hälarna ) och känner mig lite små hungrig. Så planen är att först steg 1 är hoppa in i en sjukt varm dusch, sen kolla tvätten om den är torr, sen städa tills mamma kommer hem 22.00 och även smörja in mina fötter och hela mig..

På söndag åker vi hem! yey, känns skönt men kommer inte vara så skönt. Packa hela läg och flytta :/ men först av allt fylla år :) hihi. får se vad som kommer ske, sticky och se all time low på onsdagen den 16e, eller vänta med att festa till lördagen då bror ska vara med för han måste de annars skiter ja i allt. Fredagen, vad sker då ??
ja mycket grejer att tänka på, men nu ska jag vartfall duscha! :)

OVER&OUT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0