29 SEPTEMBER

hej hopp!

dåligt med uppdatering, illa. Men varken haft lust eller tid. Här uppe känns det skit bra nu! Vart ledig idag me! Fikat, varit på banken, grand hotell ( där våran läg är ) och fått kontrakt osv och varit på jobbet och kollat så nu lönen kommer! OCH DET GÖR DEN. Kommer få en sån go lön så jag dör av glädje, :) Desutom känns de så jävla gött att vi fått en riktg lägenhet så vi slipper bo på detta rötna ställer vi gör nu! Allt känns bra.

fast nu vill jag hem :) vill till göteborg och ha en riktig galen kväll/natt. De behöver ja nu känner jag ;) det är dit jag helst vill vara. Ska lägga mig nu se lite paradise hotell! har bara 5 avsnitt kvar och de är så spännande! :)

hörs sen!
OVER&OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0