26 SEPTEMBER

godmorgon.
eller godmiddag kanske?!

ligger och degar i sängen, somnade redan 23.30 ungefär igår kväll. rätt illa för att vara jag, var jätte trött efter jobbet men höll mig som sagt vaken, sedan åkte vi till kuben och bytte min klocka jag fick i present! :) Efter det blev det salt & peppar. Hade de jätte mysigt och roligt, fick lite skrattanfall i mellan åt om man säger så, haha! Iaf så åkte vi sen hem, eller nej gjorde vi inte alls. Åkte till grand hotell här i hönefoss och skulle höra ang lägenheter! Dom har ett speciellt hus precis brevid hotellet som dom hyr ut. Mitt i centrum och de var jätte fint. Man kan ha bord utanför och de såg mysigt ut. Fråga iaf om de fanns något och de fanns de! En 2a som var ledig den 15e. Hon skulle ringa upp idag för att höra om vi fick den eller inte eftersom hon behövde prata med en annan kille först. hon ringde idag och vi fick den :D man kan inte komma mer centralt, över gatan ligger ett jätte stort uteställe som heter alfreds ( mycket större än gg som verkar vara väldigt mortens stil ) 1 min till köpcentrat som de har alla butiker i och 2 min till jobbet. Eftersom vi ska vara ute här tills 1 oktober så sa dom t.om att vi kunde få bo på 1 av hotell rummena tills den 15e. Vi åker ju hem så de behövs ju inte men väldigt snällt sagt. Kommer kännas så jävla mycket bättre att va här uppe nu! Som man faktist bor här. är ju t.om norsk medborgare, fått en riktig läg här och även arbetar så ett andra liv kan man ju verkligen säga man har här! Det känns bara skönt och veta att man har ett andra ställe att rymma till om allt känns grått och trist :)

Nästa vecka blir vi hemma från 3 okt till den 15 okt. Längsta gång vi vart hemma kan man säga. Men de känns bara gott, sen kommer de kännas bra att komma hit upp igen, få göra det lite fint i lägenheten och kunna gå ut även om man slutar 10 eftersom de bara e och gå över gatan mohaha! :)


Fan helt seriöst så tar min hosta livet av mig. De är på gränsen tills jag spyr varje gång och så kliar det i halsen!
ne ska lägga mig se lite paradise hotell, sen göra iordning mej för jobb buhuu! Nedå de känns bra! Hade tänkt gå in för behöver röra på mig men bestämmde med alf igår att jag skulle åka med dom idag. lika bra när jag har sån hosta kanske? Nästa vecka ska jag då bara röra på mig, fyfan! Turbogång hela tiden haha!

OVER&OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0