25 SEPTEMBER

hej hallloooo!!!

inte bloggat för jag har legat här hemma och varit jätte dålig. Förkyld som bareden, lite feber emellanåt, tät i nästan men ändå har den runnit så jag fått sår för jag snytit mig så och bankande huvudvärk! så fått varit hemma från jobbet. Inget kul alls. Menmen, nu har jag iaf varit på jobbet fast jag mådde apa i morse. Men fick kommit mig dig. DÅ stod jag inte på lisan !? öh hallå jag ska väl jobba, på rapporten sa alla hm nä du står inte här ?! och skratta. Men blev lite missförstånd så jag fick jobbat ändå! Gott eftersom jag ändå var där. Har gått som en dans på rosor FAKTIST. Varit jätte trött emellan åt men jobbat med bra folk så jag klarade mig igenom dagen! skulle egentligen vart på sjukhuset efter jobbet ang bihålorna men smärtan e borta och jag e glad som slipper gå dit ! läkare gillar jag inte serrni!

De tråkiga och deppiga inlägget jag skrev får jag nästan säga förlåt över haha! Finns dagar man inte vill nått och knappt klarar av att gå igenom! men de ordnade sig senare på kvällen och jag blev världens gladaste tjej! Så nu längtar jag, verkligen längtar tills jag kommer hem! behöver detta !!!! haha! Illa om man säger så.. Men nu känns allt topp och ja ni vet? ..

pratade med chefen förut och jag ska få jobba dubbelt på söndag, och de är med bra personal så de känns super!
jobba 14½ tim. sisådär MEn pengar, de kommer även på min dubbellön som kommer den 12e. vet ni vad? jag kommer känna mig rik när jag får pengarna, funderar på att höra om man får låna chefens lägenhet eller självklart hyra som är om de var i spanien el turkiet och ta flygstol ner från oslo typ 2000 kommer de gå på för 2 pers. hade varit så jäääkla najs! Vet inte om hon gör de men vet att en annan i personalen som hade fått gjort de. Man kan ju alltid kolla!


Ne ikväll ska jag mamma och martina gå ut och käka på salt och peppar! :) Jätte mysig resturang och god som satan! så ska göra iordning mig nu! :)

hörs sen läsare!
OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0