13 SEPTEMBER

hello.

idag vaknade jag av att lillan ( brorsdotter ) hoppade ner under mitt täcke imorse och överaskade mig. Saknat henne så mkt. Sen åkte vi upp till mormor och morfar för att hämta hunden. Gud vad skönt det var att se henne! Åt lite mat, potatis morötter och deras goda sås. Mums, svensk husmanskotst. Saknat potatis och allt sånt där. Blir inte man lagar så mkt mat, speciellt inte när man jobbar om vartannat. Då blir de mest nått litet som macka, risifrutti, äter ute osv. ( helt ärligt orkar man bara inte ). Håller vartfall på att packa här hemma. Klar med mitt rum. Så nu kör martina och mamma för fullt med kartonger och all sån tråkig skit. Jag har precis duschat, frächat till mig lite för jag ska till göteborg ikv. Till c, ska bli så underbart gott så de e helt galet, ligga brevid och bara mysa. Fan, saknat de. Och desutom han. Kan inte bli bättre födelsedag än vakna upp med honom! Får nog en riktigt fin present imorn bitti ;) haha !

nu ska jag ta och göra iordning mig. :) Försöka göra mig lite fin.
föresten så tänkte jag och syrran gå på all time low på ons. Fira mig lite osv.
så snacka ja med sven och han skulle oxå dit, dricka öl och så me de glada och
goa gänget hade ju inte varit fel, lr hur?. så han hade precis beställt, skulle jag
gå in och beställa med. Men vet ni vad ? han beställde dom 2 sista haha! så blev inget
sånt för oss. Så får se vad som hitts på! imorn fyller vartfall jag och mamma men nått 
kalas blir det inte. vi ska ha det när vi e klara i läg. jojo. Nu måste jag rusa, ska snart åka härifrån!

OVER&OUT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0