11 SEPTEMBER

hey godmorrn! sitter i sängen o varit vaken sen klockan 8.30 då mamma ringde och väckte mig från jobbet hehe! har haft panik här hemma eftersom jag inte haft några pengar på mobilen och den norska telefonen vart borta.. Iaf är den hittad nu. Men när jag inte har pengar på mitt svenska så kan jag ju varken ringa eller få samtal! Det är sjukt irreterande. Martina min älskade sis fick fyllt på min! Eller jag tjatade mig till de! Hon hade 132 kr kvar på kontot hehe. Så hon har väl 50 spänn och leva för nu! Men lönen kommer ju in i dag :) wii. MEN sjukt irreterande är ju att obt, övertiden m.m kommer ju inte denna omgången för allt strula, så får inte sån fet lön jag väntade mig men får iaf pengar och de e huvudsaken! :)

igår var jag och mamma i drammen! hade de hur mysigt som helst. Jag fick shoppat endel typ väldigt mkt, men de ska jag ju ge mamma idag när jag får pengar. Men tänkte lägga upp här lite sen av grejerna jag köpte.
Bla.

en svart nitväska med fransar.
en oversize tröja.
ett par ljusa jeans leggings.
kizz tröja.

de vart la inte så mycket MEN de känns i plånboken att den blit alltför tunn ;)
shoppar när jag inte ens fått lön! Smart jess, smart. 

vartfall hade vi en SUPER mysig dag.Vädret var skit fint, humöret på topp och allt kändes bra! :)
De är sånt mor & dotter behöver ibland, åka bort från vardagen och bara strosa, fika, mysa och skratta!
kanske shoppa lite, fast de ska jag lägga av m nu snart för jag är EXTREM! ;)

Nu ska jag lägga mig och se lite film, :)
sen ska jag klä på mig för att vandra in till stan!

OVER&OUT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0