-








suttit och posat lite haha, känner sig så fruktansvärt göt när man gör de men var tvungen. Desutom fick jag ett sms av annelie från malmö idag. Att hon skulle åka igenom uddevalla idag för hon och hennes pojkvän johan ska till säffle, han ska vara med på bodybuilding tävling.. Tävlingen började imorn tror jag hon skrev så kommer verkligen hålla tummarna för han! :) Hoppas han tar hem hela skiten! Hade jag varit hemma i kära uddevalla hade jag velat träffa lilla nannelie direkt, iaf sagt hej och gett henne en stor bamsekram .. Hade även varit sjukt kul åka up till säffle och kolla in en sån tävling, mkt mumsbitar haha!

Iaf, så ska jag nu ta mig en promenad till byn, efter det jobba !
OVER&OUT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0