8 OKTOBER

helvete vad ja e dålig på blogga! inte haft nån varken lust eller ork! Ops...
skulle åkt till c ända sen söndags haha! vi velat fram och tillbaka nu i 5 dar och daaadaaaa
ikväll ska jag dit :) känns mysigt nu i höst vädret och ligga och krama nån! :) myspys!

igår var jag i gbg och gjorde hårförlägning, blev sådär eftersom dom inte hade den vita färgen jag har i huvudet så dom fick blanda och hålla på! kom hem och nu fått färgat så de går ihop med färgerna :) så är lite mörkblond nu! Lite varmare färg :) gillar den. Sen så klippte jag ihop de på city spa! blev jätte nöjd! De känns kanon ! :)


Ska hoppa i duschen så jag nu blir klar någon gång :)
OVER&OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0