20 OKTOBER

Heyhalloooooo !!

varit hemma nu en liten stund, började dagen med att klockan ringde 08.45 , gick och sköljde ur inpackningen i håret. Sen tog på mig kläder, väckte martina! Gick ner till frukosten här på hotellet och käkade lite men allt var slut så blev iaf en macka + knäckebröd hehe! och KAFFE. Sen så gick vi till gymmet. Efter vi tränat klart gick vi och solade. somnade nästan! så fruktansvärt gott.. Men brännt mej på skinkorna lite och de känns! hehe..

nu sitter jag i sängen och slappar lite, fick in pengar på kortet idag! :) känns gott att inte vara helt barskrapad. Ska iaf betala mamma jackan och så! 1400 ska hon ha! Lite surt men vafan jag fick ju en urläcker jacka haha!


ska ta och göra iordning mig nu sen gå ner till kuben och dricka kaffe. martina ska köpa ett par jeans.
sen blir det gå till jobbet.. Känns gott, så måste börja fixa till mig för martina tjötar!

hörs sen!
OVER&OUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0