18 OKTOBER

hej allihopa.

shit, har inga mer ursäkter nu för jag e så satans dålig på att blogga så vi skippar de ;)
Ligger på hotellet och bara slappar, nyss tagit mig en varm asgo dusch, känner mig fräch men bränt mig ( somvanligt ) i det jävla solariet, skinkorna och låren är det värsta ajaj! Så imorn får jag nog ligga på en handuk för så här går det ju inte att ha de :) Hmm iaf, kom hit i torsdags kväll, vår läg här på grand är inte klar än så därför får vi bo på hotellet ett tag. Helt okey :) fredag gick mest åt att gå till jobbet och prata med chefen, sen ordnade vi med min och martinas löner. Så vi får resten av pengarna om i veckan! HÄRLIGT. :) är iaf 7-8 000 som var för lite och detta är ju helt okey alltså.. hehe. Sen så ja vi fixade gym kort ! yey, känns sjukt bra. är även riktigt riktigt taggad och tycker både maten och energin på gymet har gått bra! Har bara tränat sen i fre dock men ändå! Ska upp imorn klockan 9-00 och gå till gymmt och träna stenhårt. Är riktigt taggad på de känner jag! Är ledig imorn oxå, så blir kika lite på stan osv men även ta och slappa såklart, vill ha in mer timmar nu! vill jobba dubbelt och fan vet allt. Så tänkte jag skulle ta mig ett snack med cheeeefen imorn och även kolla hur dom satt upp mig ( skrivit endel tider som jag kan jobba ) ..

allt känns bra, jag känner mig glad och posetiv ! längsedan man gjorde de så nu är de väl änna på tiden att jag oxå får göra de, inte sant ? ;)

för övrigt så gick jobbt bra idag, sjukt segt gå upp jätte tidigt bara :)
känns så jävla bra att jobba där när de är bra personal som jobbar! då hade ja nog
kunnat gjort 6 dubbelpass i veckan iaf haha! som tur tillåter inte cheferna och som sagt
så har man aldrig sån tur att man alltid jobbar med bra folk!



nåja ska lägga mig och kolla klart en film nu! :)
OVER&OUT / ska ta och skärpa mig med bloggen så vi hörs imorn! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0