7 MAJ

Hellu :)

Sitter på jobbet och dricker lite kaffe! Pissväder är det idag, regnar blåser, ja snart börjar de la fan snöa! Jag vill ha soool! Iaf så somnade jag hyffsat tidigt igår ändå! Vid 1. Sen vaknade jag bara en gång! Slutade med att i morse fick mamma inte väckt mig. Så hon fick åka och öppna :S Skummt, att jag var så trött alltså. Var helt själv hemma när jag vaknade vid halv 11. Gick runt och ropa på mamma och busan men ingen svarade :p så morfar fick köra upp mig! Lite dåligt samvete.

Helt jobbigt här för telefonen funkar inte. Inte någons i hela huset. Nått fel med ledningarna eller nått skulle jag väl tro! Så paketen kan man ju inte skicka in, dom mejla paket+sms lista m.m men filjäveln går inte att öppna på mejlen! Helt surrit allt om är alltså.. Får telefon imorn efter 16.00 ! SUCK

Imorn kanske maria ska jobba för mig. Hade varit gött. Sen är det ju min helg att jobba, men när jag slutat på söndag drar jag & mammi till varberg. Till ulf som har lägenhet där på den största campingen! Så jäkla mysigt. Hoppas på sol! Vet inte om vi tar tåget ner eller om vi tar bilen! vi får se. Ska iaf bli gött o komma här ifrån :) Sommarstaden varberg. SKÖNT! Så förhoppningsvis lite shopping på måndagen :) hihi.



Drömmde inatt som vanligt, jävla tankar, jävla känslor, jävla c !!!!!
Jag hatar dig så mycket, man ack, jag kan inte släppa dig & ditt leende.
Du har gjort mig helförälskad!



OVER&OUT - hörs sen kössar!
ps. kristian ? martina ? mamma ? nån. Ni har väl inte glömmt green day ?
www.ticnet.se så e de bara klicka sig in där på greenday sen så vill jag
gärna ha en bra sittplats :) Tänkte bara om ni glömmt hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0