6 MAJ

Hello my friends!

Sitter på jobbet och dricker kaffe :) Ulf och mammi har varit här länge idag på morgonen och hållt mig sällskap och tjötat om sommaren och varberg och lite sisådär!! Är trött, somna vid tre inatt och vaknade vid två tillfällen, Så inte mkt sömn inatt känner jag! Vakna halv 10 och då brukar vi åka till jobbet hehe, illa. Men hann gjorde vi! Jag har allt eld i röven om jag bara vill ;)

Satt och kolla runt lite på konserter osv. Fick se att green day ska uppträda i oktober! Jag måste dit, jag vill, ne men jag måste. Fyfan vilken upplevelse. Ville på dom när dom var i gbg typ 05 eller något :p Nu är som i sverige igen så hallå ? jag måste ju dit! Så läser kristian, martina, mamma  ? detta så önskar jag mig detta i 19års present. Jag vill faktist jätte gärna! woh, snälla ge mig den bästa presenten genom att jag ska få gå på dom! Åh jag vill vill & vill! :( Så här stod det...

Green Day, söndag 11 oktober 2009, kl 19.30


Ericsson Globe, Stockholm

Green Day, den 28 sep. börjar Green Day sin första Europaturné sen 2005 och den 11 okt. stannar de i Stockholm för en konsert på Ericsson Globe.
Turnén följer deras hett efterlängtade åttonde studioalbum, 21st Century Breakdown, som släpps den 15 maj, första singeln Know Your Enemy finns ute nu.
Green Day framförde nyligen 21st Century Breakdown i sin helhet live för fans i hemmatrakterna Bay Area, Kalifornien. Rolling Stone skrev i sin recension av konserten att rock opera in which the rock always comes first. 21st Century Breakdown is Green Day s best album . Resensenten avslutade med att konstatera, and at the Fox, they proved that rock opera can be as punk as a Clash 45.


Endast direktbetalning via internet.


Åldersgräns 13 år.



Hmuhm. ja blir man inte sugen ? tänk sitta på ett tåg t.ex med sis & bror och veta att man ska på green day. Jani, känsla! :) Så kära familj, detta kan ni ju ta och tänka på. MEN snabbt, biljetterna är snart slut! hihi.



Nu ska jag ta och plocka upp paketena :)
Bloggar hemma sen! OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0