KLARA FÄRDIGA GÅ!

Nu har jag gjort en del här.. Paketen e klara, var massooor, leveransen har inte kommit en som jag går runt och väntar på!!! det e segt när man typ får vänta 110 år & när man såklart behöver. Jaja, har iaf gjort några kunder överglada pga av gett ut film osv :p Dom var ju ändå gratis för en vecka sen eller nått. Så en del blitt glada ändå för de inte fått sitt cigg paket! Jag e ju bäst då vaaa *hosthost* Nedå nu får ja lägga av. IAF ikv ska bli skit kul!!! tror jag! :) Det blir jag nattis jossan tobbe henke krille krorpen & kanske några från orust! Bloggar när ja kommer hem för nu e de massoooor me folk här! over&out en liten stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0