5 MARS

Godmorrn! :) Sitter nu på jobbet och dricker en kopp kaffe! :) gottigt. Väntar på att jonas källen ska komma och hjälpa till med andelarna :) Så han får nog allt ta & vakna upp och se till att komma ner!! =) Mamma ska åka och hämta cigg och så vidare! Skönt att få in lite mer varor eftersom ciggen har tatt slut jätte snabbt konstigt nog!! Hmm vad ska jag skriva mer då? Sovit som en gris inatt alltså. Vart helt slut. Både efter att jobbat hela dagen och sen varit hos c kvällen före! De tar på en alltså! Mjo, imorn hoppas jag att jag får vara ledig! Martina sa nått om de att jag kanske ska få va det men får se vad som sägs när hon kommer!!  :) De blir nog bra! I helgen blir de nog lungt! Vi får se vad som händer! Blir nog fjärde helgen som nykter ;) De ni! Puh, de var längesen ja kände mig så off för fest! Men jag klagar inte! Det e posetivt. Desutom väntar jag på att mina fjärilar i magen ska slut hålla på! Det e jobbigt och man kan knappt äta eller nått.. Tror ni jag e kär?  Sist jag kände så här var när jag blev tillsammns med john! Vi flyttade grannar och blev helt dödskär typ! Visst de höll i 3 långa & underbara år, tillslut var vi som syskon / bästa vänner så vi besluta oss för & göra slut! Påtal om han, vad sysslar han med, ska nog ta & försöka ringa han igen :) Jaherregud, det var många fina år & en av den lyckligaste tiden i mitt liv. Jag fann han, kände mig trygg, fick bra kontakt med hans underbara familj, fick uppleva mycket. bl.a minnen, kärlek, sorg! Ja you name it. Toppen kille vartfall! Jojjeboy. Ja men det var då, nu pratar vi om NU!!!  Ops nu kommer shenker med paket! Måste greja :) Bloggar snart igen! over&out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0