4 MARS

Hallå alla gullgökar! Sitter på jobbet som vanligt hehe och surfar lite! Linda har varit och hälsat på & även morfar som hjälpte till med mammas däck! För mamma kom ju och hämta mig hos c imorse. När vi kom hit till jobbet efter kört i 140km så fick vi en riktig punka! ILLA, de hade kunnat gått riktigt farligt till! Kört av så de bara skriker om de! Men jag sitter ju här iaf överlycklig för gårdagen. Jag har nu så mkt fjärilar imagen & står kär i pannan hehe på mej! Jag har hittat världens underbaraste, jag känner mej så trygg med han! Min lilla godbit jag saknar han redan :( Vill bara ligga i hans armar hela tiden! Usch&fy. Slembollen har fastnat inom mej & charmat sig fast. & jag har blitt typ ja kär! Eller iaf väldigt intreserad hehe. Nu ska jag städa lite. Bloggar mer när jag fått komma hem till min data! Vill hem nu & ta en dusch och slappa! Men jobbar ju :/ Kan hända jag smiter hem lite tidigare hehe! over&out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0