5 JULI

hej hur är det med er idag? :) med mig är de priiiima skinka! Städat & gjort allt fint nu tills mammi kommer hem imorn, hon varit borta i en vecka för hon börjar jobba i norge :) Bra för henne men gud vad ja saknar henne. Puh, sen märker man ju att de inte e nån dans på rosor o. bo själv! Fan sketet hela tiden nästa! De e la inte så tjeckt. Menmen. Så är väl livet? kanske lär mig att inte stöka ner så nu när mammi väl e hemma haha! Förstår ju henne med när man drar ut grejer och inte tar upp eftersig osvosv =)

Nu e det 3-4 gången c hör av sig på denna tiden jag varit ensam.. Hmm, vad säger man om de ? Ain´t no sunshine when hes gone ? Ungefär. Har iaf bestämmt att ska dit på tisdag! Har sagt ja inte kan innan! Vill visa lite att ja kan oxå om jag vill! Desutom e jag trött på det livet han & jag har. Men, han får få chansen, tar han den inte e det inte min förlust utan hans! MEN jag e så rädd att ge han den chansen FÖR jag vill ju inte få ett "avslut" mellan oss två .. Det e sjukt jobbigt, men jag försöker verkligen.. My loves is your love!

Helgen har varit bra. Var ute i fredags. Magnus & fredrik kom ner till uddevalla och festa med sis & mig! Börja la halv 5 så de var hårt.. Men jätte kul att träffa dom. Sket goa göbbar ( på tal om dialekt HAHA ) Sen var vi på butlers, harrys & trägårn. va la sådär menmen! =) Kan ju inte vara roligt varje gång eller hur? .. ;) Igår låg jag bara hemma heeeeela dagen! Sen åkte jag med jojje till asås och lämnade sis sen hem och kollade på de två filmerna ja hyrde ! Snacka om slappt :P menmen! gott som fan var de att både vara själv & även slappa aset av sig ;D

Här får ni lite bilder. :) - ( sry de blev bara svartvita )

    

    

over&out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0