22 JULI



hej hej, ligger nu i soffan o slappar, ska snart hoppa in i en dusch hade jag tänkt mig... Mamma har åkt till norge igen och brorsan o. lillan har kommit o. hämtat hunden! Så är helt själv, känns lite smågött men ändå ensammt haha! Löjlig jag är. Skulle egentligen åkt till lysekil till sis. Men fick höra jag skulle få besök. Så då får ja ju stanna hemma ;) Får se hur detta slutar, känns lite småskummt med tanke på personen har varit.. hmm finner inga ord. Men nu så , kan man ändras soppas el. är de bara man inser nått ? :S Vettifan menmen! trevligt med besök! Och ni som undrar om det är calle så är det ett stort nej. Han har gjort mig tillräckligt ledsen så vrf gråta och må dåligt över han. ( visst de känns fortfarande fruktansvärt hårt, ledsamt , jobbigt osv men jag måste ju försöka gå vidare, desutom e jag värd nån bättre )

Ida kommer väl antagligen hit på en snabb kaffe oxå förhoppningsvis. Fan va kul att börja umgås med henne igen. En go tösa bit som ja inte umgåts på evigheter, sist satt vi o. tjuv surfade på mappis ( hennes bror ) ´s data och va inne på snyggast och msn o. drev med folk. Hmm moget ? Naa, men vi hade förjävla kul !!!!



Nu ropar duschen på mig, även disken. Måste kila. Håll tummarna för mig ikv.
pyss. OVER&OUT babe´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0