HEJS :)

nu e jag äntligen hemma :) Varit i trollhättan idag.Var på privab och handla massor med varor, sen överby, sen hämta vi sis på busstation och se käka vi :)  Sen till kiosken och lämnade av grejerna och tjöta! Äntligen kommit hem nu känns skönt! Sitter i soffan med täcket och halvsover! Är aptrött :/ Ikväll blir det mys med one tree hills nya avsnitt! hihi. YES :) Det har jag verkligen väntat på! Så ska bli riktigt mys..

Den senaste veckan har varit så otroligt jobbigt för mig. Har varit så fruktansvärt orolig för dig. Och när jag väl efter 3 dagar inte fått tag på dig och är du väl svarar så är du i det tillstånd jag absolut inte hade hoppats på! Sedan var du fruktansvärt arg på mig och de gjorde så ont i mig. Men jag vet att det inte var illa menat utan det bara blev så! Efter det ( i lördags ) har jag inte fått tag på dig. Jag har drömmt så fruktansvärt otrevliga saker som händer dig så våga knappt sova med släckt lampa längre! Bilderna från drömmen kommer upp exakt hela tiden. Och jag blir verkligen rädd. För det är nog den otrevligaste dröm jag någonsin haft!  Iaf så svarade du igår, det gjorde mig så glad :) Jag fick komma upp och se DIG, inte nån annan. Utan de var du och det var så skönt. Du e en sån underbar person med en sån underbar personlighet. Jag kan inte släppa dig, jag e inte redo för det och det kommer jag inte vara än på ett bra tag! Och jag kommer inte vända min rygg pga jag tror på dig  :) Jag e inte lika stark som sist men jag e fortfarande här. Och här kommer jag fortfarande stanna! Bara för dej. Du e ju så go och du förstår inte hur mkt jag och min familj tycker om dig. Från dag 1 har de varit speciellt mellan oss. Och det kommer det fortfarande att vara. För vi kommer nog alltid hänga fast vid varandra. :) Jag vill bara höra dig spela gitarr och höra dig sjunga för då blir jag alldeles alldeles lugn :) Jag hade kunnat sitta en hel natt i ett svart rum och bara lyssnat du spelat " Kent - utan dina andetag " Minns när jag berätta för dig att det var den bästa låt jag visste,  ( du visste inte vilken den var riktigt ) dagen efter kom jag och när jag vaknade nästa morgon så vaknade jag av att höra dig sjunga den! Jag blev alldeles varm och de ögonblicket kommer jag aldrig glömma !  Jag vill vara i din närvaro hela tiden. Du är en av dom underbaraste & starkste personerna jag träffat :) En som kommer sitta kvar hela livet. Och även efter de :) Detta har varit en fruktansvärt jobbig början på de nya året men det har oxå lärt mig en massa! Att man inte ska dömma människor, att det inte alltid e så lätt som det verkar vara, att livet inte är en dans på rosor och desutom, viljan finns där bara man ger sig fan på de! Är iaf oerhört glad att fått lära känna dig och hoppas får hänga kvar :) Du är en av dom som står mig närms & kommer alltid finnas för dig. Men det vet du nog vid det här laget.:) / Tuttis.




Oj, de blev en hel del nu när jag bara börja skriva =) Känns lite skönt faktist. Ska lägga mig och vila lite men vi höres senare mina kössar :) KRAMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0