GODKVÄLL!

kan inte sova. Varit en jobbig kväll idag. Mycket tankar osv. Mycket hela dagen helt enkelt. Men fått gjort allt men mycket kvar. Nu när jag vet var du är så känns det så mycket bättre MEN förut när jag, mamma, ulf & sis satt och drack kaffe och min hjärna jobba förfullt så kände jag att jag inte kunde hålla inne tårarna! Gick och stängde in mig i mitt rum och de spruta tårar. Mamma kom in för hon förstod ju vad det var. Krama om mig och sa att jag inte ska vara ledsen! Men som sagt. Det är verkligen jättejätte mkt nu, behöver ett break skulle jag tro! Men nått som var skönt var att få grina ut för de e länge ja kännt att jag behövt de. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga. Har sån fruktansvärt huvudvärk & vill bara sova men vet inte om jag kan! Imorn ska jag jobba med linda. Ska bli härligt. :) lära mej svenska spel skiten osv. Även dricka kaffe och tjöta! :) Sen ska jag på andra ärenden som inte e så rockigt  *hosthost* men de går nog bra! Eller ska jag vara ärlig får dom göra vad fan dom vill. jag orkar inte bry mig. Hmm, jag måste verkligen försöka sova men nu såg jag visst här att 2½ men börja! Hur ska jag lyckas stänga av de ?! haha! Illailla, ska även länka upp annelie & hennes pojkväns blogg så ska ni få läsa om några riktiga duktiga och snygga personer .haha!

Har så mycket mer att ta upp men jag orkar verkligen inte de. Är bara ledsen och funderar.
Men som sagt. Det är nog personens bästa men det gör så fruktansvärt ont i mig.

Nattinatt. Bloggar uppe hos linda imorn :) Godnatt..


JO föresten, har träffat en as gulligkille, de kanske kunde bli nått. jag vet inte. men de känns rätt. Desutom stod det i mitt horoskop i vecko revyn att detta e min månad och att ja kommer träffa nån och de kommer gå bra! Hallå eller !? kan de stämma som stod i tidningen och hända i verkliga livet ???? Han e så go&söt så! :) hihi.. Ska börja tro på horoskop!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0