5 JANUARI

hejs allihopa, hur har starten på ert nya år börjat ??

Min har faktist startat så där! Känns som om jag inte hunnit blogga! Det har varit så mkt det sista för mig och mitt huvud! En väldigt god vän har jag fått kontakt med igen och han mår inte bra. Det är något jobbigt han går igenom och jag har bestämmt mig att ställa upp till 110 % Inte bara för att han behöver utan för att jag känner att jag verkligen vill! Jag vill & vi ska göra detta ihop som ett team. För vi klarar detta, vi e starka och nu när vi väl börjat ska vi slutföra detta. Vi är just nu mellan det jobbigaste & värsta men våga hålla ut med mig. För detta kommer gå över snart. Det ända är att jag känner inte riktigt jag vågar el får fram mina känslor i din närvaro riktigt än pga jag e rädd att jag ska säga nått fel, göra nått fel & du inte vill ha min hjälp! Detta kommer från hjärtat & jag vill att du ska få ett bra år nu! Vi tittar inte bak nu tittar vi fram & jag e redo att sträcka ut min hand om du bara vågar ta tag i den! Då ska vi vandra i detta helvetet och göra dig frisk! Det är det ända som räknas just nu! Inte hur jag mår utan hur du mår och kommer att må! Jag gör det här för dig! För du e en sån underbar person som ska må lika bra han jag träffade för längesedan. Den glada, spralliga, omtänksamma, kärleksfulla & underbara svärmorsdröm! Men jag ska berätta en sak! Min mamma älskar dig och e berädd att göra allt hon med! Hon tycker så bra som dig och sett alla dina sidor du har. Så även min syster. Hon varken dömmer, pratar bakom ryggen eller nått annat! Hon e oxå berädd! Så vi har folk bakom oss som kan ta emot oss om någon av oss råkar snubbla eller falla! Då har vi dom som stärker upp oss igen & på det sättet så klarar vi ända vägen fram till lyckan. Så vi i e inte själva! Men en sak lovar jag dig och det kommer rakt från hjärtat. Denna saga kommer att sluta lyckligt. // Din tuttis!


Lite komiskt, lyssnar på " Luther vandross - Dance with my father " Den e sjukt bra och nu e ju klockan över tolvslaget så idag fyller pappi år! Så grattis pappa. Du e världens bästa pappa fast du kanske inte visat de så rockigt det sista men det gör inget för du har inte heller mått bra. Men jag älskar dej jätte mycket och vill verkligen vi ska ses snart. Hoppas på imorn :) Ringer dig till morgonen och sjunger för dig! 3 ord, jag älskar dej.




wah, var bara tvungen att skriva av mig lite. Tvungen helt enkelt. Detta e nog ända sättet för mig att få skriva av mina känslor osv. Ni som läser börjar säkert läsa dom första raderna sen orkade ni inte mer och tänkte va fasen e detta för babbel. MEN det spelar ingen roll. Jag fick fram det jag behövde få fram från mitt hjärta iaf. Detta är en börjar på en jobbig tid och period. Men jag har dom bästa bakom mig. Och för att inte glömma att nämna riktigt, Min mamma & Min syster. Jag älskar er så fruktansvärt mkt. Är så glad att jag har er.

Kram & godnatt jess. Vi hörs imorn.

Vi gör detta ihop bara du räcker mig din hand.

hand


Kommentarer
Postat av: natts

jag står faktiskt bakom dig i vått å torrt oxå gumman det vet du... jag finns alltid för dig.jag älskar dig oerhört mycke min lilla jess<3<3

2009-01-06 @ 13:26:02
Postat av: Anonym

Tack du min underbaravän! Älskar dig så himmlans mkt.

2009-01-08 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0