29 JANUARI

Godmorn sunshines :)

Sitter och redan vart vaken tro det eller ej i ca en 30 min! :) Dricker lite kaffe och lyssnar på musik! Gott & väldigt mys att bara sega på morgonen men måste verkligen slänga på mig! För ska dra mig till privab i trollhättan och träffa en säljare som ska ha hand om oss på hedegärde :) Så ska vi handla lite och så :) Vi öppnar ju på måndag! Ska bli jätte kul, lite pirrigt bara men de kommer ju gå över efter första kunden så det e ju lugnt :) Ska iaf bli skönt att börja jobba och tjäna lite pengar. :)

Ville egentligen bara tala om att jag äntligen fått tillbaka mitt internet :) yääääy. Så nu ska de bloggas som aldrig för. Hinner ju inte riktgit nu på morgonen för e lite stress.. Men ska absolut dra igång sen för massor jag vill skriva om som jag inte riktigt hinner med nu, så jag hoppas ni alla kikar in lite senare så får ni läsa om min vecka då !! :)


Kramar jessygirl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0