21 JANUARI

hej alla mina gullungar!

har inte fått mitt cp internet än! Vet fan inte vad telia grejar med! :( Vill bara blogga för vill så gärna skriva av mej! Känner jag behöver det! Men har min systers data hemma nu men är ju iof hos lindis nu och ska greja här i kiosken och lära mig för tar ju över den, den 1 februari! Men då ska vi inventera så den 2a slår portarna upp :) längtar som fan! så jag får börja jobba och greja! TJÄNA PENGAR...

Allt känns jobbigt och fruktansvärt typ! Känner att de kommer vara väldigt jobbigt en rätt lång framtid, men de gäller att stå ut och de kommer jag att göra! Iaf så gott som möjligt.. :) Jag vill ju så gärna hjälpa till och finnas där! Så de här e ju mitt val! Men tycker ju så bra om han och vill se gamla "pip" vi fixar de! :),  Ikv blir det antingen åka till alingsås ( som jag hoppas på ) Eller så drar jag & syrran ut :) de kommer bli kul det med men alingsås steg 1 !!!


nu måste jag greja! :) Hörs senare
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0