27 FEBRUARI

Jahallo mina gullungar :)

Har med min data till jobbet idag och de känns as gött. För martinas data som vi nästan alltid har här e ju helt bäng! Enter knappen funkar ej, inte ä knappen heller m.m! Helt flippad e den! Så nu kan ja skriva i min kära blogg från min dator som e kanon nu! Den börjar gå snabbare nu äntligen! IAF så jag kan blogga och surfa runt! :) Det gillar vi starkt!



Msn har jag fixat oxå på data, men de är den nyaste och jag hatar den! Visst den funkar om man inte har nån alls men allvarligt, hur bra är den? man loggar in och ut exakt hela tiden. Ibland funkar det inte äns att gå in, sen dom som e online har jätte konstiga " gubbar " och finns massa jobbiga extra grejer! har nån av er den ? gillar ni den eller tycker ni samma som jag ? Haha skönt, nu har jag fått slänga ur sig lite skit som bekymmrat mig ;) det känns redan bättre men kan tänka mej att de inte e så roligt att läsa! Förlåt ! :)

Ikväll blir det nog c. Hoppas de vartfall! Saknar haaaan, ( men de har ni väl aldrig hört väl ?? ) Hmm som sagt, jobbar nu! Min bror har nyss varit här och hälsat på! Alltid lika trevligt! Desutom såg jag hans läckra tattoooo han nyss gjort! Blir sugen själv på att bygga nått mer på magen! Hans kommer iaf bli as läcker och de bästa är att cecilia kommer stå med :) Ne nu ska jag ta en kopp kaffe, ta med en ciggerutt ut och sätta mig i solen och blossa! De e ju så härligt väder!!! Först ska jag skrapa min lott ;) haha Får köra lite bingo här själv i min ensamhet ;)

Hadet kanon! over&out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0