18 FEBRUARI

Halloj mina läsare :) Allt bra ? Just nu jobbar jag & väntar på att martina ska komma! hon e på ikea så får jobba lite längre idag.. :/ Men de gör inget för jag e så glad ändå. Betalat alla möjliga räkningar som kommit och skönt att få betalt igen! Ska beställa från privab här nu snart oxå och leveransen kommer ju på fre. Hade velat ha hit den imorn men inget att göra inte .. Nåja, varit rätt lungt emellanåt idag iaf :) Prata precis med nattis och hon e så söt  & glad för min skull! Inga falska och avensjuka miner utan e jag lycklig e hon och tvärtom. En sann vän kallar jag de. Var ju hos calle igår till idag! Jag har aldrig haft det så här mysigt med nån. Aldrig. Han e så söt så. Tog nårra kort men han blev surpuppa haha! Han ville inte vara med naken. :) Men de gillar jag hih. Myms, han e ju så läcker så jag bara WAH! Iaf så hade vi kanon kväll igår. Prata, skratta, myste, pussades masssooor! :) Love is in the air kallar jag de! Blir en riktigt dejt nu snart :) bio m.m Försökte få med han på backyard babies imon men han ville inte åka från uddevalla 05.00 haha! Tyckte han kunde offra sig och gå ut med oss och dricka öl och kolla på hårdrock! Men icke, han ville inte åka till jobbet 05. Då blev jag putt men han klara och muntra upp mig. :) Jag blir galen av dom där fjärilarna i magen som velar. Har ni någon gång oxå kännt så fast ni varit rädda för att bli sårade ?  Hmm känner mig iaf jätte glad och känns super! :) Nu måste jag jobba! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0