1 FEBRUARI

Hallojsan vänner!

Inte bloggat för de varit så mycket med de nya osv. Har inte haft nån ork eller nått. Idag har jag iaf i den nya kiosken från 10.30 till ca 20.00 ! Vi har inventerat, städat, fixat, donat, handlat osv. men nu ser de jätte bra ut där uppe. Vi ska väl möblera lite inne i vårt mys rum men de orkade vi verkligen inte med idag. Känns iaf hur bra som helst och känns inte som om de e på riktigt. Att jag liksom är... hmm! Egen företagare helt enkelt. 18 år och redan eget. Känns lite små skummt men sjukt kul! Imorn öppnar vi och de e ju lite pirrigt men tror de kommer gå jättejätte bra! :) Känns då så vartfall och de får vi även hoppas! De är så mycket som jag tänker på typ, nått jag glömmt, nått jag ska göra, vad ska jag ta med mej imorn, vad ska jag göra om det går så osvosv. Men de e nog naturligt :) Eftersom linda (en bra kompis till mig) hade kiosken innan så är hon ju bara ett telefonsamtal bort :) Det känns väldans avslappnat.

Inte så mycket mer som hänt, det vanliga typ. Var iaf ute i fre. Eller ja, vi förfestade med krille och john hemma hos martina, sen när vi skulle dra var klockan helt plötsligt halv 1 och när vi kommit oss ner till stan så var de sånna jävla köer så jag och martina handlade med oss mcdonalds och drog hem och la oss ist :) Var rätt lungt. Haha typ första gången för mig och martina för som sagt så är vi rätt bra på att svälja ner en halv eller kanske 6 groggar extra än vad vi egentligen behöver. Menmen, nån gång får de väl vara så med :) Fan, jag som var så sugen på dansa. MEN snart är tanums badcarneval. Något av det grymmaste på hela året. Så då lär de bli fullt ös! :) Min, nattis & marcus höjdpunkt :) Saknar er godinar :) yeah, de som e segt är ju att man måste planera allt nu när man har sånt här jobb. Men de e bara posetivt för då drar man nog ner en del på alkoholen :)

Nu ska jag kolla nytt avsnitt av 90210 och e så nyfiken på de så e änna stressad haha! Men nu ska jag se det, sen lägga mej för e aptrött verkligen. Skriver imorn när jag får tid. Har ju med datan uppe där så ska dra en liten blogg om hur de går :) Håll nu tummarna och ni som bor i uddevalla. Kika förbi och spela lite (; Det gillar vi. Svenskaspel hos oss alltså kom och spela :) nattinatt. KRAM.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0