1 SEPTEMBER

godkväll people!!

hemkommen från jobbet, ätit, sett klart män som hatar kvinnor, nu bara varvar ner efter en helvetes dag på jobbet. Idag har de varit sjukt segt och jobbigt, irreterad på dom man jobbar med, bara jag och martina som fått gjort allting hela jävla tiden, åh. Jag kan ju säga så här. Det stämmer in på norskar att dom e så fruktansvärt lata när det gäller jobb vartfall! drar inte alla över samma kant! MEN dom flesta, mkt arga och dryga blickar idag. Men imorn blir de säkert bättre. Det blir det. Posetivposetivposetiv. Det måste man vara.

män som hatar kvinnor var vartfall sjukt bra, lisbeth i filmen, vilken smart brud, tänk att kunna det hon kan i filmen! damn vad kul man kunde haft. En sån hjärna kommer man långt på haha! bara tankesättet, de är ju givetvis film men ger mig fan på att man kan bara man vill !!!



Ringde även ett samtal idag, ( en dröm, längtan, ett välmående ) gick bra. Ser fram emot torsdag.. Fan vad jag längtar, jag hoppashoppashoppas. :) Tror det kommer ske, inget som kommer läcka ut än iaf, får vara säker!!!! :)

Var på skattekontoret och banken idag. Gick priiimaskinka, hämta även ut mina uggs och stövlar. Sen tog jag och martina och käka lunch på ett jätte mysigt ställe här i hönefoss. Satt ute i regnet ( med tak över huvudet ja ) m. ljuslycktor osv. och käka, snacka, drack kaffe, prata minnen & röka ! Super mysigt.
Imorn är de jobb klockan 07.30 pip. Efter det blir de nog bara soooova. Skulle egentligen vart ledig men dom ville ha in oss så de kunde jag inte tacka nej till. övertid alltså 100% betalt. dubbelt helt enkelt. moneymoneymoney!!
nu börjar jag bli riktigt trött även huvudvärk.
hörs imorn, natti! :)



OVER&OUT 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0