Ferre & idol ikv!

DAGENS.

Humör :
Hur bra som helst
Mående : Bra!
Frisyr : Toffs, men just nu en handuk över huvudet.
Klädsel : Pösigt linne, leggings. Nu handuk!
Gjort : Jobbat & duschat.
Borde göra : Göra iordning mig.
Planer : Fest ikv!
Längtan : Till thailand.
Vill ha : Massor med pengar.
Lyssnar på : The hills på tvn hehe.
Bästa : Att jag e på partyhumör!
Sämsta : Att jag ska jobba imon!
Väder : Nu bara mörkt. Snöat lite.
Tid : 17.27
Dagens middag : Spagetti & köttfärssås!


Jajjemensan! det e så det kommer bli! Förfest vid 8 hos sis & dricka vin & kolla in idol! :) Sen blir det cheers & gg! Ska bli kul för e faktist riktigt sugen påt idag! Desutom får vi hoppas att det e mkt folk men det tvivlar jag inte på.. åh jag älskar nu när jag har min data. Den e verkligen bäst hihi. Ne nu måste ja göra iordning mig och grejja! Ska göra iordning hos sis innan hon kommer hem klockan 8 tänkte jag. :) Hörs imon. Hoppas ni nu får en trevlig kväll & helg. Puss & Smack!


box

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0