BINGOLOTTO IKVÄLL!

jajjemensan, nu e vi ÄNTLIGEN klara med hallatjorren... Känns skönt att få alla grejerna till hedegärde osv. Har varit jobbigt och stressigt idag! Ser iaf framemot imorn :) Ska snart spela bingolotto med mamma och martina! Det ska bli najs! Sen om vi orkar sista prision break avsnittet ! :) Mycket spännande. E lite stressad inför imon med! Får gå upp tidigt alltså! Men fan vad roligt vi kommer att ha hos nathalie :D Längtar och ser framemot det som fan. Snart kommer hon och ska hämta lite lite formar osv. :) Så här ser min lista ut inför imorn!

* Duscha
* Klippa mig klockan 12.00
* Handla paket
* Handla strumpbyxor m.m
* Hjälpa martina med frisyren
* Sminka mig + fixa iordning mig
* Vara i bokenäs klockan 17.00 !!!

Halleluja. Detta ska bli kul att se hur stressan jag kommer vara haha! Nåja, måste byta säng kläder oså nu!
Vi hörs imon! Puss jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0