ÄNTLIGEN FÅTT I MIG KAFFE....

Gud vad gott detta var alltså! Sitter på jobbet och som alla andra söndagar så e det sjukt segt. Desutom nu när vi har så lite varor eftersom vi tar över lindas kiosk snart :) ska bli kuligt alltså. Nytt, frächt, stort & mysigt. Funkar absolut alltså! :) Idag / Ikv lblir det ju utgång. Eller, vet inte än pga lindis kände sig dålig igår & nathalie har varit jätte sjuk nu i dagarna! Men tror man kan tjöta sig till det så nattis kommer med. Men linda e tvek! Hon kan vara något envis men förstår iof att hon inte e sugen på utgång om man inte mår bra! men offraaaaaaa dej kärring ;) Nerå, ska nog komma ut på ett eller annat sätt. Vill ju att lindis och natts ska med! Sis kanske åker hem från asås idag & då e hon ju på! men får se! Dom måste följa med för e på riktigt party humör ju =) Följer natts med blir det heartbreak shottar & dans m.m! Längesedan nu alltså. Saknar dej ju. Försökt ringa dessa damer men ingen svarar! Jävla stil. Jag vill prata! Så ser ni detta ringer ni direkt. Ja så är det med de, igår träffade jag lacke en sväng. Åkte hem till han när vi släppt av martina hos magnus. Hm, jätte kul verkligen att träffa han. Men inte lika roligt som förr. Jobbigt att se en person må så sjukt dåligt och man bara vill hjälpa men vet inte riktigt hur. Men jag kommer alltid ställa upp för han och göra allt i min makt för att rätta till allt.. Jag vill han ju bara väl & kommer inte, varken ge upp hoppet el gå min väg. Vi ska klara detta tillsammans varken du vill eller inte. Vi om några kommer lyckas & då ska vi visa alla vilken underbar & omtänksam person du är. Ett sånt gott hjärta får man som sagt leta efter! Och när vi fått upp hoppet så ska vi visa alla hur stark du är ! Team jess. - follow your heart !


Nu ringde linda och medelade mig att hon inte kunde dra med ut! SKIT. Vad ska jag göra nu då? Bäst för nattis att hon e på annars jävlar ;) Ska även kolla lite tåg åt martina om hon nu ska komma hem!

Köss en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0