8 DECEMBER.

Hejhallå! nu sitter jag på jobbet! Har haft det så jävla underbart så ni anar inte :) Var ju hos calle och när ja kom dit hade han tänt massor med ljus i sitt vardagsrum/sovrum! (han har en etta) Blev jätte mkt mys och försått nu att jag verkligen tycker om han! :) han e ju så go. Han har nog nästan allt! Kan de vara så bra tro ? hehe! Man börjar ju undra lite! Ska försöka ses nu i veckan igen iaf. Min lille callegull :)

Har även varit o pratat med mappi så vi börjar väl dra igång med tatueringen på sön! :) Blir nog många omgångar men ska köra så det bara ryker! Vill inte säga hur den ser ut eller nått för då e la ideen snodd som sist (!) e iaf på hela sidan vid rebenen fram på magen och ryggen! Kommer bli najs! :)


Nu ska jag jobba till 20.00 sen blir det hem & byta om sen gymmet & sen hemkolla film och sova som en gris! Imon hade ja tänkt börja sola! Få upp piggmäntet och sola så mkt jag kan eftersom ja antagligen börjar tatuera mig på sön! Då e de ju inte rockigt o sola :) Ska ju egentligen jobba på ons som ledsagare åt eva! men vet inte hur ja ska göra! Får så få timmar och jobbar redan så mkt så funderar på om ja ska skippa de så isf så blir det simning med lindis :) Saknar henne! yeap! Detta var väl allt nu! Skriver nog nårra rader när ja kommer hem o pumpat lite hehe! Kram på er!


( En gammal bild på mig )
jesswa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0