6 DECEMBER.

Gårdagen var kanon faktist! Kollade idol och drack vin med sis! Hur mysigt som helst faktist :) Blev bra lulliga efter ca 1½ liter vin! =) Tog taxi till stan och gick till cheers. Träffa josefine, tommy, ken och lite folks! Det var trevligt. Satt och tog en öl & shoot sen drog vi till mortens ist. :) Det var kanon där med. Helt ok band & träffa lite roligt folk! Dock blev det lite för mkt för mig så jag gick loss på pianisten & körde stand by me med han! Halleluja säger jag! Ne men det var helt okej alltså! Kom hem vid halv 3 och surra med mamma ett tag sen sten somnade jag i soffan! =) Upp vid 10 och sen till jobbet! Där gick det snett! Orkar inte rabbla allt men det hade med han som har huset breve! Jävla tomte säger jag bara ! SUCK. Nåja, sitter på jobbet och tar det lungnast! bra lungt här så finns inte så där jätte mkt att göra bara så det e segt! Desutom drog min kära syster till alingsås till killen kl halv 3 inatt med svarttaxi så jag får ta en timma för henne! Hon tänkte inte åka hem men de fick hon då göra för palla ta hennes pass ! NOPE, hon ska ju ändå åka dit imon såvafan! Men hon va la sögen så det var la tur att hon fick sig ett skött i röttan HAHA. Mm vad ska man mer säga då? Jo jag slutar om hela 48 min så då ska jag hem och äta donkan menas ja ska kika på nya avsnittet av one tree hill & prision break! Ska bli mysigt haha! Och ikv kommer bror kanske ner och ser en film och myser med mig och mammsen ! Hoppas det för det e verkligen roligt när han kommer! Ses ju inte så jätte ofta som jag kanske vill då men. E glad att jag har han och han e den bästa storebrorn i heeela världen! :) Lille bobbo! Ikv som sagt blir det massa mys under täcket i soffan med nån bra film! Imorn hoppas jag verkligen på att de blir besök hos c! Saknar han väldigtväldigt mycket faktist!  Nu ska jag städa lite här. men ska skriva lite mer rader sedan! puss&nyp i stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0