4 DECEMBER.

Dagarna bara går & går. Hallå, snart e det julafton! Om 20 dagar! Ångesten smyger sig ju fram med alla julklappar. Vad man ska köpa, till vilka, hur mycket har man råd med, vad ska man göra på nyår ? vart ska man va, man kanske ska dra nånstans. Ja herredujeda mig. Det e fan inte lätt. Blir nog iaf en lugn jul. HAHA, förra året körde vi ju på 11 dagar i rad tror ja det var! De var ju kämpigt. Men kul hade vi! Det var nog bara jag, emma & freddy som pallade med trycket! Team wariors eller vad fan vi kallat! HAHA, ja minnen har man ju sen förra året :) Jobbar iaf nu och det har gått hyffsat snabbt idag faktist! Föresten så har jag fått tillbaka min älskade data! :D yeeej. Men får ha martinas skrot data på jobbet. :) Nerå, den e allt söt! Funderar på om man ska åka till calle i helgen! Imorn blir det ju idol och mys i soffan hemma! Men lördag. Pallar inte gå ut i stan! man träffar bara på dom man absolut inte vill träffa på! Så ska nog höra med han om jag ska komma till han och då blir det antagligen massor med vin & massage! Jummi. Ne nu ska jag läsa chic, se&hör, hänt extra m.m! Vi har fått tidningar idag :D Jau, men vi hörs sen! Puss & Smack kössen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0