3 DECEMBER.

Hej hallu ! :) Jobbar för tillfället, det e rätt segt pga ciggen & snusen e typ slut men mams e påväg och handlar så de känns skönt! Idag vet jag inte riktigt vad som sker faktist. Vill åka till c men tror inte de e så smart. Eller ja, varit sjuk & e inte på topp om man säger så! Lite grejer som jag inte pallar & ta upp haha!!! Saknar gull. Jobbigt att inte kunna ses varannan dag. Brukar gå ett bra tag emellan så de suger om jag ska vara ärlig. E iaf glad att jag får träffa han nått iaf :) Hmm, annars så e väl allt som vanligt. Jag jobbar och slappar mest. Orkar inte med så mkt nu. Har sån lust att börja träna men känns som om jag inte e riktigt på topp för det. Känns lite halft som halft nu när jag varit dålig... i helgen tror jag faktist att jag ska ta det lugnt hela helgen! E verkligen trött på fest och känner att jag inte orkar med det. Vill vara i farten och orka med alla 10 ggr om ungefär haha! skriver lite mer när jag slutat o. kommit mig hem! Vet ännu inte vad som sker idag! Träffa iaf kila igår :) Det var kul! Hon & mitt lilla guldbarn! Saknar dom massor! Jag & kila ska ta nån filmkväll nu snart. Kanske i helgen ? Jau får prata med henne om det! Måste iaf ses snaaaaaart :) Cissi e så rolig med nu när man kan prata med henne och förstå henne! Hon älskar metallica & takida och lyssnar hellre på det en bamse! Hon e väl för söt! Tur att hon har en rockfamilj då haha! Min lilla älsklings brorsdotter! Kommer göra allt för henne :) Kramkram      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0