28 DECEMBER

hejhopp gomorron alla skönheter.

nu har jag äntligen fått mig en ny laptop. Känns underbart. Min andra data var ju skrot. Gick inte ladda, tagenterna fungerade inte, man fick skaka igång den osv. :( Tyckte om den som fan men den ska in på lagning iaf. Men så fick jag en ny av pappa i julklapp. Inte träffat han än men min underbaraste mammi har lagt ut pengar. Igår var vi och shoppade på torp. Blev en dyr lördag. Det blev ....

1. Laptop.
2. Box med ca 25 ögonskugger.
3. Polotröja.
4. Glansiga leggings.
5. Partykläning.
6. Fick bytat min korsett.
7. Foundation
8. Svart naglack! :)

Är iaf sketnöjd. :) Även med julklapparna. Kanuwn så att säga. Är nu alldeles för trött för att blogga men börjar 11 så bloggar lite senare. Mycket att skriva av mig! Träffade föresten lacke igår. Jätte kul :) Jo men vi höres senare. Kaffet e slut och e så sugen på det. Vi har alltid kaffe. Suck, får bli en stor kopp på shell :)


Hörs sen, här bjuder jag på en bild jag tog igår när jag testa kameran på datorn haha! :)


mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0