20 DECEMBER

Herregud. Redan 20 december! 4 dagar kvar till julafton och har inte köpt en ända julklapp! Jag har smått panik alltså! :/ Vet inte vad jag ska köpa. Det blir förstås bara julklappar till mamma, pappa, martina, kila, kristian, ulf, mormor, morfar & linda tror jag! men det är ju ändå nårra stycken! Tänkte även gå och tända ett ljus hos farmor & farfar på kyrkogården :) Saknar dom oerhört mycker och hade betydit så mkt att ha dom här på jul. Hade velat berätta så mycket för farmor... Det suger nått soppas att det inte går ... men dom har nog en bra jul där uppe :) Vet verkligen inte hur jag ska hinna allt! Men får nog ta allt på mån & tis... Jaujau! Igår var jag iaf i göteborg. Dom på salongen där jag gjorde håret blev helt förtvivlade hur nån kunde klippa så snett och fel! Fick ha sex paket i huvudet för att göra det bästa som gick att göra !!! Hon blanda även färgerna väldans bra så jag e skit nöjd! Nu kan ja gå ut utan några problem och även känna mig fin & inte behöva grina hela tiden haha.. :) E blond och har långt hår. Nyss hade jag mörkbrunt hår, känns anorlunda men ändå bra :) Trivs bra i ljust & en sak har jag lärt mig. Aldrig klippa mig igen. Aldrig. 

Ikväll blir det fest med linda. Ska bli mysigt :) vi ska sitta i martinas läg. Så det här ska nog bli skoj! Vi blir väl sjukt dyngraka & tappar bort varann skulle jag väl tro som vanligt haha! Nedå, vi ska hålla ihop! you & me girl :) <3


Nu ska jag klappa busan och leta om det finns alvedon här! Har tandvärk :(


Midsommar 08



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0