2 DECEMBER.

Idag jobbar jag! Lite små segt men nu börjar det allt röra lite på sig! Det känns skönt! Hm vart ska man börja! I lördags gick jag och min bror på stan och shoppa kläder till han!! Väldigt kul eftersom det e jag som väljer och han betalar haha! Ne men han fick skit snygga kläder så jag tror allt han blev nöjd! Sen fick jag ett urfint halsband av han! :) De kommer på bild här under! Hade själv inte haft råd med det men fick det av han för han såg hur jag fastnade för det hehe :) Jag älskar det verkligen & desutom först med det i stan så de e lite småroligt hihi! :). Så tack bror, jag älskar dig så mkt :) <3 på kvällen iaf senare i lör så gick vi ut! Förfestade hos krille, de var bara jag, han, jonas, sis & linda! Men vi hade kul ändå :) Sen gick vi ut och därifrån så e de lite sisådär med minnet :) Vi var på agassis först tror ja osådär :P Mortens var bra med för där var ju billy haha! Sen blev de hemmåt iaf. i söndags låg jag bara hemma och slappa! Gick knappt utanför dörren! SEN kommer vi till natten! Magsjuka högt och lågt. Jani vänner, kan vara glad att jag inte åkte till calle! Fyfan. Det höll på hela natten. Dagen efter var jag inte alls färsk heller så mamma fick ta över och åka och öppna på jobbet och så! Låg bara hemma i soffan och mådde skit och sprang på dass typ! Sen på kvällen kom jag äntligen ut lite och jobba litegranna! Sen hem och stensomnade vid 11! Men idag mår jag så mkt bättre och hoppas på att jag vågar och kan äta! Åt ingetalls igår! Fick mig en kopp nyponsoppa innan ja somnade och det var gott iaf. Ne nu ska jag jobba och greja lite med tidningar osv! Hoppas min data funkar idag! då blri det oftare ja skriver och mer bilder :) Kram påer!      
Halsband :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0