19 DECEMBER

Hej hopp då sitter man på jobbet som vanligt! Skulle egentligen ha eva men fick sms om att  hon var magsjuk så yes :) haha! Så de blir va kvar i kiosken & sen dra till götlaborg med mammi & kila! Ska bli mysigt. ska göra hårförlägning pga idioterna klippte av så mkt igår! Det kan bara bli någolunda bättre! Men får tänka posetivt! Och de e att mitt hår växer ju så snabbt så det blir nog bra till slut :) Ska iaf bli skönt att få i hårförlägning man inte kan ta ut och hålla på! Den kommer sitta där den sitter liksom :p Igår färgade jag ju mitt hår  & höll på hela jävla kvällen! Fick jäkligt ont i hårbotten oså men nu e det lite bättre! Håret ser helt OK ut! Men ska köpa silver shampoo så blir det nog oxå bra till slut hehe! Men en sak har jag lärt mig! ALDRIG FRISÖRSKOLAN (!)


Druckigt upp mitt kaffe & e sjukt rök sugen! Ska även ta och ringa min underbara vän linda! Ska ringa & väcka sömntutan! :) Så har ja bestämmt att vi ska prata jätte länge för e så jädrans pratsjuk! Värker änna i käkarna! Dom behöver användas nu ! Vill hon itne prata så har jag ju andra offer iof! Mamma kommer ju med om ett tag så! Har ju iaf busan här ;)



Ge aldrig upp, kämpa på och du kommer att lyckas



yap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0