18 DECEMBER

Är jätte ledsen! Dom på frisörskolan kan ju äta min skit (!) Allvarligt talat! Jag kom dit igår, gick med på att dom skulle toppa och klippa upp det efter jag berättat om förra gången då dom klippte av allt hår och helt rätt av! Hon börjar klippa! Tjenare, ser ut som jag har nån slags hockeyfrill som man hade på 60-talet! Sen skulle hon göra mig blond! Hon gjorde mig rödhårig och sa sedan till mig att håret får vila och att hon inte kunde göra med! Betala ca 800 spänn för detta misslyckade håret. Jag åkte hem så mamma färgade håret på mig. Nu är det en normal färg jag kan gå ut med men så fort jag kommer hem så blir det ytterligare färgning. Blir bara så jävla ledsen när man lägger ut så mkt pengar på en frisör och det blir inget annat en katastrof. Grinat som fan imorse och nu var det inte pga färgen utan min klippning! Hon har hållt kvar längden där bak men klippt upp så jävla mkt så man knappt kan platta. Då kan man fan inte bli annat en less. Så mina dagar framöver e förstörda! Tacka jesus för mamma hjälpte mig igår och att det blev soppas bra färg ändå ! Mamma e en pärla! <3 Älskar henne så mkt.

Igår kom även pappi :) Det var jätte mysigt att ha han hemma, vi käka lasange och skratta o. prata! :) Sen hjälpte han till med granen osv. Fick en peng av han och det kändes gött att jag har nått nu eftersom frisörskolan tog allt !!!! Iaf, så pratade vi även om jul! Och pappi ska komma ! :D . Dock kommer han lite senare men det spelar ingen roll. Då ser man bara framemot nått. Så då ska vi äta ytterligare en gång & se nån film kanske eller så där. :) Känns jätte bra verkligen. :) Få känslan av en liten familj igen! :) Alla där & så, och som sagt. Ingen ska sitta ensam på jul.


Mamma e så jävla gullig, eftersom ja varit så ledsen så sa hon att direkt vi fått en färg jag e nöjd med så ska vi göra en riktig hårförlägning. :) Fast jag nöjer mig bara med nytt hår. Men finns ingen underbarare än min mor! Den bästa i alla lägen. Nu måste jag greja lite här på jobbet. Fått tidningar som jag måste greja med osv. Mamma och sis kommer snart tror jag med :) Men så länge vi hörs sen! Ska ha hem min data sen så bloggar och ska försöka lägga upp en bild på min hemska frill & förhoppningsvis braiga färg hehe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman e det så jävla illa????=(=(=(

2008-12-18 @ 20:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0