17 DECEMBER

hejhopp! Sitter på jobbet och väntar på att jag ska få sluta :) Slutar 12 idag. Då ska jag till frissan & färga håret o. klippa mig och lite sisådär :) Ska bli skoj när det e färdigt med en liten ljusare förändring! Hoppas på bra vartfall! :) Sen så ska jag träffa kilis med mamma! Och vi ska gå och ta en fika :) Sen ville lindis jag skulle komma upp till henne. Får se om jag gör det! Tror de :) Saknar henne jö! Är sjukt röksugen så ska ta mig ett bloss här och klappa min utråkade hund som bara sitter och ser allmänt ledsen ut hehe! SEN funderar jag på att beställa dom här godingarna! vill verkligen ha dom :)
men har ju rosa näästan sånna här men vill ändå ha dessa! :)



Så ser dom ut! Visst är dom söta ?

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0