15 DECEMBER

Tiden går så jäkla fort! Fan det e snart jul! Har inte handlat 1ända julklapp! Vad säger ni om det ?! Katastrof kanske!
Men orkar inte tänka påt haha! Ska åka och julhandla i göteborg snart! Kanske imon. Får se vad mammi säger! Sedan när jag slutar tre ska jag åka till kila & prata. Hon mår inte så bra och klart jag ställer upp då! Hon är ju en i familjen och dom gör man ju allt för. Jobbigt bara att mamma får ta över lite här i kiosken. Martina e ju som vanligt i asås & kommer imorn! Detta funkar inte, hon måste jobba sinna tider! Magnus får helt enkelt komma hit!!! Mamma orkar ju inte hur mkt som helst. Hade tänkt varit kvar med mamma till 8 men det går ju inte pga att jag ska till kila... :/ Mjo inte lätt alla gånger. Cecilia kom hem till oss idag klockan 07.00. Ulf hade haft henne inatt. Hög feber och dålig var hon, men nu värka det allt lite bättre iaf. Hon e ju bara för söt. Satt i köket tyst som en fågelunge och greja med lera och prata lite smått för sig själv! Hennes meningar e ju sjukt roligt att höra man kan få ett riktigt gott skratt! Hon e så lillgammel & busig den sketungen :) Min präla helt enkelt! Kom inte iväg till gymmet idag. Sov lite för länge! Ska i vilket fall dit imon =) E sugen som fan påt så surt att jag inte kom mig iväg idag. Men imorn blire gym vartfall!

Nu ska jag greja här lite och dricka upp mitt kaffe som har blitt kallt :) Gott haha.
Ha det kanoners så höres vi till kvälla ;) puss & nyp i stjärten!

Gullungen i sommras som dricker lite kaffe :) haha

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0