10 DECEMBER.

Idag jobbar jag morgon eftersom sis e i asås! Eller ja, påväg hem därifrån så vi bytte tider :) Känns skönt att jobba morgon faktist! Hihi. Igår var ju mammas bror johan här & sa hej. Han bor ju i stockholm fast han var på kurs i falköping så han titta ner :) Fan har inte träffat släkten på ett år eller två! Känns jätte tråkigt med det var verkligen jätte kul att se han! Desutom märkte man på mamma att hon saknar han så mkt! Han saknar nog mamma lika mkt så klart!! Dom e så goa mot varandra & man ser verkligen hur glada dom e för att ha varandra och ledsna för dom inte ses så mkt. Men bestämmt att vi iaf ska fira jul nästa år ihop! Blir nog då i deras hus och det ska ju bli jätte mysigt! Gå och julhandla i stockholm och desutom fira jul där med kusinerna m.m ! :) Saknar ju även mazy, mercedes & malcolm. Mina små söta kusiner. Dom har ju blitt så stora, vill träffa dom och höra lite skvaller om vad dom redan hunnit med ! OCH jag slår vad om att båda tjejerna har hunnit med en heeeeeldel! Sketungar helt enkelt ;) Ne men det var jätte kul att se morbror johan! Han e en av topp 10 i familjen skulle jag tro! Han e alltid glad, snäll, hjälpsam, förtående, omtänksam & för att inte glömma! En jättejätte bra pappa! Så glad att det finns nån frisk i familjen :)

Iaf, vet inte vad jag ska göra sen! Sluta jobbet och bara åka hem! Sten somna i soffan klockan kvarti 11 redan igår! Och det e helt otroligt för att vara mig! Men det har varit så mkt nu! men jag älskar att vara sysselsatt nu! Blir rastlös om jag e hemma och vill bara jobba, träffa människor och vara till hjälp! Halleljuja! Jag har förendrats bra alltså! Förr hata jag att jag skulle behöva börja jobba, ville inte träffa nårra andra människor än dom ja redan känner & ville bara va hemma där det var nersläkt och ingen kunde tjöta =) Men nu står jag här och jag blir starkare och starkare för varje dag! Jag älskar det! Men det e min underbara fam som hjält mig. :) Dom e bäst!

( jag och morbror under vm helgen då han bodde i systers läg!
 Efter förferren blev det harrys! Trevligttrevligt
  Ursäkta mig men jag ser
ut som en sköldpadda hehe. Men det bjussar jag på !
)

morbror

Föresten så såg jag skissen igår marcus kom hit med! Den var jätte bra och kommer bli jätte snygg tror ja! Ska tatuera mig på söndag kl. 10.00 ! Då börjar vi dra igång iaf. Hoppas den blir klar då men det e storttvek dock! Menmen! hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0