Slappdag!

Har inte bloggat på as länge, verkligen skrattat åt vissa inlägg! Man har även vuxigt så mkt!  Men på nått sätt så vill man ju ändå inte ta bort dom! De kan vara roliga och ha & läsa då & då :) det jag skrivit där är historia! Nu gäller det bara framtid! Ni ska få läsa om mkt saker som händer i mitt liv! Framför allt kärlek, tankar, känslor, depperioder, gladaperioder, bilder m.m ! Ska faktist för en gångs skulle ägna lite tid åt min blogg nu när hanna högberg gjort min blogg så otrolit tjusig! Super woman! Exakt de ja e så! Tack så jätte mkt :) hehe! 


 



-

Jani vilket slapp dag det varit. Legat i sängen / soffan hela dagen! Varit ute med busan två ggr dock! :) hehe. Men det har delvis varit rätt skönt men segt oxå! Imorn blire hårdträning. Tja, hårdtränings vecka med min bror. Ska bli skoj! Hård diet / träning :) Skulle egentligen åkt till callegull idag men orkade verkligen inte! Så dit ska ja på tis :) Ledig i veckan desutom men 2 tider hos tandläkaren. Jätte skoj. NOT! - Ska rotfylla förförsta gången! Herredujesus! Ska då bara be! AMEN! Helgen har varit helt ok! Var bara hemma i fredags så otroligt gott att bara dega och mysa med mams & fluff! Lördagen festade ja & sis med vår bror & pyro! Sen kom nårra pokerpolare till krille ! Trevligt med nytt trevligt folk!!! Hade tänkt följa med kila & anna osv till gretas i gbg i lördags! Men efter ett långt tänkande så nja! Inte riktit mitt ställe tror ja hehe! Ne nu ska jag åter lägga mig & kolla på oc som ja gjort hela jävla dan! Kan dom utan till nu så de e väl lite små segt men de gör dom ju inte dåligare för de hehe!

oc boxen ropar på mig! Ska ta mitt stora täcke & fluff in i rummet nu & lägga mej!
Så ska jag skriva om min dag imon :) Kan nog dyka upp många bloggar här under dagarna :) 


                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0