HELT FUCKING SLUT!!!!!

ja de är precis rätt ord för det ju är nu! kom nyss hem från jobbet. Tog en latte på stan först för att prata ut om den jobbigaste dagen jag haft, massvis med skit har vi fått, inget varit bra även möte med chefen.. Nu är det ordnat och skönt känns det pga att få pratat ut och sagt vad fan man tycker om personalen, hur man blir bemött OSVOSV. så tillslut förstod hon att det inte var oss det var fel på. Utan kanske de andra. För vi gör ett super jobb! thats it :)

har duschat och ligger i sängen, ska nog sätta på en film men lär däcka av rätt snabbt haha! orkar inget känner jag. Känns som om jag hållt på och stressat i ca 48 tim. men i sjävla verket bara varit på jobbet i 8 tim. ILLA!
Ska iaf kämpa på för som sagt gillar jag tanken på pengarna och övertiden !


om 14 dagar fyller jag år. 19 hela tråkiga år. Men födelsedag som födelsedag inte sant? :)
Mammi fyller 45 då med. Ska ge henne något riktigt fint av lönen jag får den 12e. Fast hon e ju värd allt. :)




nu ska jag slappa lite och kanske sova lite. Imorn e jag faktist ledig, sen bara köra på igen. Längtar tills torsdag men börjar bli nervös. låt det bli såhär! skriver mer när jag vaknat!

OVER&OUT,


En väldigt full jess & dildo på min 18års dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0