HEMKOMMEN FRÅN NÄL...

Det var bättre med mormor och det känns skönt! Proverna var bra men dom visste fortfarande vad felet var. Och det ska vara läkare ?? Tredje avd hon var inne på nu. Lovar att afrika hade hittat felet på 12 tim..  Aja, sveriges sjukvård är väl inte den bästa. Men huvudsaken att hon mådde lite bättre. Min lilla mormor. <3

Nåja, imorn e jag ledig de känns as gött! Ska snart dra på nån film vi köpte :) Mysigt. Saknar c, men han e dum hehe! Ska smiska han ordentligt när jag kommit mig dit! Då jävel får han inte läätt.... badboybadboy. Föresten, pratar med marcus på msn! hahah vi pratar om förr vi alltid hängde ihop! Fan vad kul vi hade, en tid man saknar! Jävel vad roligt! minnen!
ne nu blir de film sköningar:) drar nog ett inlägg innan jag somnar! vad ska ni göra ikväll ??


over&out.

Naket ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0