14 JULI

hallohallo !!!

Sitter på bibblan i norge o. surfar lite, som man kanske har mærkt så funkar inte mitt internet hær ændå som telia gubben sa!!!!! sjukt irreterande... Iaf så har ja bloggat hemma varje dag som ja senare kommer lægga upp nær jag kommit mig hem till sverige !! =) kommer på fre o. de kænns gøtt. Ska snart ivæg o. prata lite jobb eftersom hon hade semester igår, så typiskt. Men får se vad som sægs sedan :)

Igår børja min visdomstand att strejka, hela kæften / halsen svullna upp o. mådde mer illa æn piss. Fick fixa tandlækare idag fast de verkligen tog emot. ( jag som e ræddast i værldens o. får bli søvd om inte min underbara tandlækare i sverige ær upptagen ) hehe. Men ja fick gå dit och dom fick fixa genom att spruta rent och lægga i antibitotika under tandkøttet! De kænndes men nu børjar æntligen svullnaden gå ner o. ja kan skratta hehe. Stolt øver mig sjælv vartfall att fått gå till en tandlækare i ett annat land! JA KLARADE DE! hehe...


kommer iaf sova vældans gott inatt skulle ja tippa på =)


Nu ska jag åka o. kika jobb! :)
OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0