SNARK.

hejshej :) Nu har jag precis kommit hem :) Känns jätte gott, är helt sliten faktist. Inte riktigt van med detta heller ! skönt att ha med syster där hela tiden oxå! Blir att vi jobbar ihop hela veckan :) vi grejar och skrattar väldigt mkt. Men dagen har gått jätte bra. Känns skit kul! Imorn skulle jag egentligen gå till tandläkaren men hinner inte med det. Så får avboka det imorn! Ne nu ska jag ta nått litet att äta sen ska jag sova för e verkligen jättejätte trött :) Hoppas mams hittar nån bra film nere på ica nu för e sugen på att se nått bra. Är ju bara skit på tvn ändå ikv :/ Jau, ne men jag skriver imorn bitti för orkar inte mer nu haha! Ha det kanorners :) Måste ta och messa annelie med. Glömmt av de helt !! :O  Jaujau, eller jag tar och messar dej imorn gums om du läser detta :) KRAMAR JESS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0