GODKVÄLL MINA SKÖNINGAR!

Ligger och degar i soffan nu ( som vanligt ) hehe! Kollar på en daniella steel film! Dom e så jävla bra så de e stört. Väldigt gamla filmer men spelar ingen roll! Riktigt romantiska, sorgliga, lyckliga filmer! Allt i ett och samma paket kan man säga hehe! Saknar ju c. som fan oxå hehe. Får antagligen krama och pussa honom imorn :) hoppashoppas. Han e ju så go, kan inte minnas sist jag sakna nån så här hehe. På de sättet alltså då såklart. Lille ropmen. Saknar o klämma på hans rumpa hehe. Fan vad löjlig jag e får fan lägga av nu :)


Var hos krille förut och gratta han och åt lite mat :) Mammas goa lasange. Träffade goa söta lillan med :) saknar henne som fan nu desutom e hon ju så söt och go när hon pratar och har sina diskutioner! Snilleblixten sjunger t.om på eng. Inte illa för en 4åring! Desutom skalar potatis m.m ( lite får man ju skryta ) Hon e iaf bäst! Eller hela min familj! Bäst i test och vi ska alltid hålla ihop :) Massvis med kärlek till er.

Ska ta och nana nu här snart, ska kolla lite tv till och så. Imorn blir de jobba.. Känns lite så där nu när jag har varit ledig hehe men vafan, jag har väl nått antagligen att se framemot hihi. Ne nu blir de hopp i säng, måste nog duscha  imorn med. Inte lite jag behöver göra ;) 
 
Nattinatt. Hörs imorn på jobbet :) over&out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0