24 FEBRUARI

Hejhopp godkväll :)

Nu e jag ap trött. Jobbat idag med huvudvärk exakt hela dagen! Sjukt jobbigt. :( Nu börjar det sakta gått över efter jag fått alvedon av sis :) Var där nere förut och lånade kläder som jag ska ha till c imorn. :) Längtar ihjäl mig. Jag tror jag snart ska börja erkänna att jag har blivit * host * smått förälskad. Hmm, kanske mkt ? Illa, haha nedå känns kanon men klart man e rädd att bli sårad med tanke på hur de gått för mej det sista haha! Men ja, kan inte fatta hur de funkar så bra med någon. Speciellt i sängen! Halleluja! Ska inte prata om sexet än vartfall haha desutom vet jag att min kära bror läser denna blogg så som sagt. Vill inte göra han generad ;) Haha, nerå. Påtal om han, världens bästa bror fyller år imorn :) Han blir gubbe haha! Kan inte komma på kalaset imorn men vi ska väl ta och gå ut och äta på fre :) Kanske kvarters ? E bra sugen på en black and white där. Desutom ett glas vin hade suttit fint till de ;) E absolut inte sugen på att gå ut. Inte alls, och det är skummt. Var ju party iaf 2 gånger i veckan, man var rädd och missa nån rolig fest m.m men vet ni vad? Jag skiter it. Jag sa till min bror idag att gå ut med bara killarna för de gör inget jag vill äns inte dricka ändå! Hallå ? Är inte de skummt ? Kanske kan bero på gull i gbg som jag bara vill till och tänker på jämt och ständigt ? vad vet jag ? skum känsla jag har och sist jag hade den jadu ? de var för många år & darsen! hehe, aja!

Iaf så funkar allt bra! Imorn ska jag börja träna & sola :) Ska bli skönt som fan! eftersom min bror har gått ner så mkt som han har nu så blir man ju inte mindre sugen för de att gå ner i vikt! Man kan man bara vill och man ser ju resultat för de har ju krille visat :) Desutom på tal om de! ANNELIE !? min jobbiga och puschiga träningscoatch som bor ända i malmö var e du ? nu måste vi köra! Ska iaf skriva ett sms och göra dej stolt med att jag e på gymmet pumpar ;) Saknar dina sms giiiiirl...

Nu ska jag lägga mej och kolla film! E ledig imorn och känns as bra! Sis erbjöd sis frivilligt att jobba imorn. Och de tackar man ju inte nej till vartfall .. Tack bästa. Så imorn ser de ut som en bra dag!

* vara ledig.
* gymmet.
* go och lång dusch.
* Slap och kik på stan kanske ?
* till c & dricka vin och ha det alldeles för underbart.


Hell yeah! Nu ska jag sussa! Sov så jätte gott så skriver jag imorn på morran!
Hoppas de var lite intressant inlägg vartfall ;) Natti natti... Over & Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0